Úředníci obsloužili v nových prostorách radnice už téměř 4200 klientů
01.09.2014 15:46:44 | Autor: redakce | Rubrika: Zprávy | Obce: Jablonec nad Nisou
Vnitřní Informační středisko Magistrátu Jablonec nad Nisou (ISM) má za sebou první dva měsíce činnosti v nových komfortních prostorách parteru jablonecké radnice. Během léta úředníci obsloužili téměř 4200 klientů, dokazuje to nový vyvolávací systém.
„Informační středisko se v nových prostorách osvědčilo a po praktickém doladění funkčnosti jednotlivých prvků, se toto pracoviště plnohodnotně rozjíždí k všestranné spokojenosti klientů i obsluhujících úřednic. Zdá se tedy, že se hlavní zamýšlený záměr realizované změny podařilo naplnit," konstatoval tajemník úřadu Marek Řeháček.
„Magistrát se díky novému pracovišti v přízemí radnice skutečně více otevřel a svou nabídkou maximálních možných úředních úkonů již při vstupu do radnice se v přívětivém a moderním prostředí ještě více přiblížil lidem," pochvaloval si primátor Petr Beitl.
Vyvolávací systém je v budově radnice novinkou
Zásadní novinkou v provozu Informačního střediska magistrátu v nových prostorách je zavedení vyvolávacího systému, který řadí po sobě příchozí klienty do fronty a umožňuje pracovnicím ISM operativně reagovat na jednotlivé požadavky za účelem co nejefektivnějšího odbavení. „Tento systém zároveň slouží k dlouhodobému sledování vytíženosti pracovišť i různým dalším statistickým výstupům. Občané by si tedy měli postupně zvykat jej využívat, a to i ve zdánlivě zbytečných případech, kdy se na ISM ocitnou zcela sami," upozornil Petr Karlovský, vedoucí odboru správního jabloneckého magistrátu, do jehož kompetence ISM spadá.
Právě z výstupů vyvolávacího systému je patrné, že vnitřní Informační středisko v období letních prázdnin navštívilo téměř 4 200 klientů. Z nich se nejvíce (910) dostavilo za účelem ověřování podpisů a listin, 823 si jich přišlo pro pytle na separovaný odpad, 519 požadovalo dobití elektronické Opus karty, 459 žádalo o výstupy ze systému Czech point, 297 využilo ISM jako detašovaného pracoviště podatelny a 276 osob uhradilo prostřednictvím zdejší pokladny svou platbu vůči městu. Zbývající klienti pak využili ostatních nabízených služeb, zejména poskytování informací o fungování magistrátu.
Anketa o spokojenosti občanů s informačním střediskem
V září se koná k novému Informačnímu středisku magistrátu vyhodnocující anketa, ve které jsou návštěvníci ISM žádáni o připomínky k provozu. Anketní lístky jsou k dispozici po celý měsíc přímo na přepážkách informačního střediska. Hlasovat je možné také elektronicky na webových stránkách města.
Nabízené služby Informačního střediska Magistrátu města Jablonec nad Nisou:
• Czech Point
• Ověřování podpisů a listin
• Příjem dokumentů pro podatelnu
• Příjmová pokladna - platby pro města
• Informace o činnosti a struktuře MMJN
• Ztráty a nálezy
• Kopírovací služby
• Prodej pytlů SKS
• Výdej pytlů na separovaný odpad
• Dobíjení Opuscard
• Evidence pošty pro občany trvale hlášené na úřední adrese
• Nahlížení do Sbírek zákonů
• Příjem žádostí o rybářské lístky a jejich výdej, vč. výběru poplatků
Související články
Jablonečtí úředníci vycházejí lidem vstříc
Model návrhu slunečního pavilonu je vystavený na radnici do konce září
Obrazem: Na jablonecké radnici otevřeli rekonstruovaný parter
Diskutujte s námi
Firmy v regionu Jablonec nad Nisou
Naše Jablonecko s.r.o. ( Internetové služby , Firmy ) , ODS Jablonec ( Volby ) , Petr Rubín - REKUPER ( ) , TOP09 Jablonec ( Volby ) , VisionWorks ( Internetové služby , Firmy ) | Další firmy
Další aktualita v pořadí ARCHIV AKTUALIT
Krátké zprávy z regionu Jablonecka
Dvouletý program pro registrované sociální služby je vyhlášený
Jablonečtí zastupitelé projednali a schválili Dotačního programu na podporu registrovaných sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Jedná se o finanční podporu poskytovanou z rozpočtu města na období let 2026-2027 ve výši 17 milionů korun ročně. Město poskytuje dotace registrovaným poskytovatelům sociálních služeb pravidelně již od roku 2010 a prostřednictvím vyhlašovaného dotačního programu od roku 2015. Předpokládaný celkový objem finančních prostředků vyčleněných v rozpočtu města 2026 činí 16,61 milionu korun ročně.„Stabilní podpora sociálních služeb je jedním z pilířů, na kterých stojí zdravé a funkční město. Dlouhodobě posilujeme služby, které pomáhají rodinám, seniorům, osobám se zdravotním postižením i lidem v obtížných životních situacích. Nový dotační program poskytovatelům garantuje předvídatelnost a možnost plánovat služby tak, aby zůstaly dostupné a kvalitní pro všechny, kdo je potřebují," uvádí jablonecká náměstkyně pro oblast humanitní Jana Hamplová.
Krok k budoucnosti podruhé pomáhá osmákům s volbou střední školy
Ve čtvrtek 11. prosince se uskutečnil druhý ročník projektu Libereckého kraje Krok k budoucnosti a znovu potvrdil význam systematické podpory kariérového rozhodování žáků základních škol. Akce určená pro žáky 8. tříd libereckých základních škol je propojila se středními školami a jejich partnerskými firmami či institucemi a nabídla mladým lidem přehledné a srozumitelné informace o možnostech dalšího studia i budoucího uplatnění. Krok k budoucnosti vznikl jako reakce na rostoucí potřebu pomáhat žákům v období, kdy stojí před jedním z prvních zásadních rozhodnutí - volbou střední školy. Formát akce staví na jednoduchém principu: jedno místo, jeden den a přímý kontakt se školami i firmami, které jsou s konkrétními obory dlouhodobě spojeny. Žáci tak získávají nejen informace o studijních programech, ale i reálnou představu o tom, jaké dovednosti a znalosti jsou v praxi skutečně potřeba. „Podpora odborného vzdělávání a kariérového poradenství šitého na míru mladé generaci patří mezi dlouhodobé priority Libereckého kraje. Máme odpovědnost vytvářet podmínky, ve kterých se mladí lidé mohou rozhodovat informovaně a s ohledem na budoucí uplatnění. Krok k budoucnosti je jedním z konkrétních nástrojů, jak tuto odpovědnost naplňovat," uvedla radní Libereckého kraje pro školství a sport Jitka Skalická.
Nejnovější články
Hasiči zachraňovali na přehradě ve Mšeně přimrzlou kachnu
Odešel Láďa Janata…
Policie hledá svědky nehody v Tanvaldě u pošty
Známe výherce Vánoční soutěže s Hygodomu.cz
ČEZ rozsvítil rekordních 374 stromečků po celém Česku
Nejčtenější články
25.12.: Odešel Láďa Janata…
25.12.: Policie hledá svědky nehody v Tanvaldě u pošty
26.12.: Hasiči zachraňovali na přehradě ve Mšeně přimrzlou kachnu
Události dle data
Stalo se | Připravuje se
Infomail
https://www.instagram.com/nasejablonecko
Odkazy
© 2010-19 Naše Jablonecko, s.r.o. | redakce@nasejablonecko.cz | web by VisionWorks | RSS
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování veškerého obsahu (články, fotografie) je bez souhlasu vydavatele zakázáno.